loading...
تست قالب بحث آزاد
میوندار هیئت بازدید : 94 1393/02/20 نظرات (0)

فال روزانه

فال روزانه 20 اردیبهشت 1393 , فال روزانه 20 اردیبهشت , فال روزانه فروردین ماه 20 اردیبهشت 1393 , فال روزانه اردیبهشت ماه 20 اردیبهشت 1393 , متولدین خرداد فال روزانه 20 اردیبهشت 1393 , فال روزانه متولدین تیر ماه 20 اردیبهشت 1393 , فال روزانه 20 اردیبهشت 1393 متولدین مرداد , فال روزانه 20 اردیبهشت 1393 متولدین شهریور , فال روزانه 20 اردیبهشت 1393 متولدین مهر , فال روزانه 20 اردیبهشت 1393 متولدین آبان , فال روزانه 20 اردیبهشت 1393 متولدین آذر , فال روزانه متولدین دی ماه , فال روزانه متولدین بهمن ماه , فال روزانه 20 اردیبهشت 1393 متولدین اسفند ماه

فال روزانه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ را در این مطلب مشاهده کنید….


- فال روزانه متولدین فروردین ماه

اگر برنامه‌ریزی‌های شما بیش از اندازه ثابت و غیر قابل تغییر باشند، ممکن است به مشکل بر بخورید. یک اهمال کاری در طول روز می‌تواند باعث به هم خوردن نقشه‌های شما بشود. زیاد شدن مسئولیتهایتان نه تنها بهتان اجازه نمی‌دهد از روزتان لذت ببرید، بلکه باعث می‌شود شما هر موقع که لازم شد تغییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های خود بدهید.
- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی‌احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.
- فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما حتما باید تغییراتی که در حال مدیریت کردنشان هستید را ثابت و مشخص کنید- و این کار وظیفه بزرگ و عظیم شما می‌باشد. تلاش شما برای کندتر کردن روند امور احتمالا به ثمر نمی‌رسد، برای اینکه شما لزوما فراتر از خطوط زمانی عمومی‌که بر شما و تعداد زیادی از همکارانتان تاثیر می‌گذارند را تحت کنترل خود ندارید. عجیب اینکه اگر شما کمتر از دیگران توقع داشته باشید آنها بهتر کارشان را انجام می‌دهند.
- فال روزانه متولدین تیر ماه

اگر شما مدتی از نظر سطح انرژی در سطح بالای بوده باشید، امروز به نقطه اوج می‌رسید، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما باید سعی کنید به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رویی و خوش بینی فوق العاده شروع به صحبت کنید. اما اگر گزافه گویی کنید، چاله‌ای خواهید کند که درنهایت خودتان هم به داخلش می‌افتید!! پس سعی نکنید قولی که نمی‌توانید از عهده اش بربیایید به کسی بدهید.
- فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما فکر می‌کنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌کنید، اما امکان دارد یک نفر گفته‌های شما را کاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار کردن زمانی با مشکل مواجه می‌شود که احساسات انقدر قوی باشند که زبان از صحبت کردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت کردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید که آیا پیام خودتان را درست را رسانده‌اید یا نه.
- فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز موعد پرداخت حقوق تان رسیده باشد و شما به دنبال آن باشید؛ یا اینکه موقع شارژ ماهیانه خدمات تان رسیده باشد. احتمالا شما مقداری پول پس انداز کرده اید اما شرایط اخیر اقتضا می کند که در راه رسیدن به آن چیزهایی که می خواهید صبور باشید . ماه نو احساسی در دومین خانه از “پول” شما قرار گرفته پس به غریزه تان اعتماد کنید و فرصتی که برای تان پیش می آید تا درآمدتان را افزایش دهید از دست ندهید.
- فال روزانه متولدین مهر ماه

توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی‌هایتان امروز مورد آزمایش قرار می‌گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید، باز هم نمی‌توانید چشم‌های خود را ببندید. یکبار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است، می‌خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز آنچه شما می‌بینید را می‌بینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض اینکه حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید.
- فال روزانه متولدین آبان ماه

شما درمورد اینکه امروزتان چگونه خواهد بود از قبل فکر می‌کردید. اما شاید این فکر شما بر اساس خیالات باشد تا اینکه چه اتفاقاتی واقعاً رخ می‌دهند. برای اینکه بعداً ناامید نشوید باید دستور کار خود را با آنچه الان در مورد روز خود می‌دانید مقایسه کنید. انتظار نداشته باشید که در بخت آزمایی برنده شوید یا اینکه اتفاقی عذر شما را از کار بخواهند. به جای آن‌، واقع بین باشید و برنامه‌های خود را به عاقلانه ترین صورت ممکن پیش ببرید.
- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز رویاپردازی کردن در مورد ماجراها و خطرات بزرگ برای شما تبدیل به سرگرمی‌دوست داشتنی شده است، اما اگر این رویاها منجر به هیچ چیز نشد ناامید و ناراحت نشوید. امروز اینکه رویاهایتان درک شوند یا نه اصلا اهمیت ندارد! اما خیلی مهم است که آنها را به واقعیت نزدیک تر کرده و با سرعت خیلی زیاد و حتی زیادتر از سرعت نور دست به کار شوید!! فقط فراموش نکنید که باید گاهی وقتها به عقب برگشته و کارهایی که دیروز شروع کرده بودید را تمام کنید.
- فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز می‌توانید به روشنی و شفافیت در مورد خودتان صحبت کنند به طوری که دیگران مطمئن خواهند شد که شما صادقانه صحبت می‌کنید. اما حقیقت این است که شاد بودن و زود جوش بودن شما نیز می‌تواند عدم اطمینان شما را نشان دهد. به یاد دشته باشید شما واقعاً مجبور نیستید به چیزی که اعتقاد ندارید تظاهر کنید. فقط همان کسی باشید که واقعاً هستید نه کس دیگری.
- فال روزانه متولدین بهمن ماه

خیلی سخت است که امروز بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر اینکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی‌توانید آنها را تحت فرمان خود داشته باشید. ممکن است سعی کنید که یک ایده ساده را در محل کارتان اجرا کنید تنها برای اینکه به دیگران نشان دهید که آنقدرها که به نظر می‌رسد ایده‌های شما ساده و آسان نیست. نیازی نیست که افکار خود را محدود کنید؛ فقط بر جریانات ذهنی خود مسلط شوید و با آنها گردش کنید مانند یک عقاب که بر فراز یک کوه آتشنشان اوج می‌گیرد و بعد از اینکه به زمین بازگشتید به دیگران راجع به این سفر درونی توضیح دهید.
- فال روزانه متولدین اسفند ماه

حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بیشتر شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 1,237
  • بازدید کلی : 7,091